پژوهشگر محترم، در صورتی که مقاله شما در یکی از دو حالت ذیل پذیرفته شده است لطفا هرچه سریع تر نسبت به مطالعه اطلاعیه شماره 7 در صفحه اصلی سایت همایش، اقدام و طبق توضیحات مندرج در اطلاعیه مذکور عمل نمایید.

نتایج نهایی پذیرش مقالات به صورت ارائه سخنرانی:

کد مقاله نویسنده مسئول عنوان مقاله
1167-NCSSE4 نجمه سلطانی نژاد آسیب‌شناسی اجتماعی-فرهنگی سبک زندگی دیجیتالی
1158-NCSSE4 فرهاد حصاری تاثیر روش کلاس درس معکوس بر یادگیری- یادداری کتاب جامعه شناسی یک و تفکر خلاق دانش آموزان
1239-NCSSE4 مونا اسمعیلی بررسی مطالعات اجتماعی پایه چهارم کشورهای ترکیه، عربستان، کره‌جنوبی و ایران
1243-NCSSE4 محمد علی پور واکاوی تجارب زیسته دبیران راهنما رشته علوم اجتماعی از برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان
1246-NCSSE4 مائده شکیبایی طراحی الگوی برنامه درسی با محوریت تدریس اثربخش در آموزش علوم اجتماعی در مقاطع ابتدایی
1349-NCSSE4 سیدرضا جوادیان مطالعه راهبردهای یاددهی یادگیری مؤثر در بین دبیران علوم اجتماعی
1363-NCSSE4 یاسر فروغی مطالعه کیفی چالش‌های تدریس درس مطالعات اجتماعی از منظر معلمان دوره ابتدایی
1389-NCSSE5 وجیهه جلائیان بخشنده تبیین رابطۀ سرمایۀ فرهنگی و سبک­های یادگیری

 

نتایج نهایی پذیرش مقالات به صورت ارائه پوستر:

کد مقاله نویسنده مسئول عنوان مقاله
1000-NCSSE4 هاجر تاجیک اثربخشی کارگروهی و آموزش یادگیری از دیدگاه معلمان ابتدایی شهرستان ملارد
1010-NCSSE4 نگار غلامی مقایسه تاثیر دو روش آموزش از طریق اعضای گروه(HMTD) و روش پس ختام(PQ4R)بر یادگیری درس هویت اجتماعی دانش آموزان
1011-NCSSE4 ثنا وطن دوست مقایسه ی تاثیر روش آموزش پیش سازمان دهنده و بارش مغزی بر یادگیری کتاب جامعه شناسی
1014-NCSSE4 زیلان مرادیان مقایسه تاثیر دو روش تدریس5e و روش تیمی بر یادگیری دانش آموزان در درس جامعه شناسی
1017-NCSSE4 مهشید احسانفر مقایسه تاثیر روش تدریس الگوسازی با روش تدریس بارش مغزی بر میزان یادگیری درس جامعه شناسب
1019-NCSSE4 شعبان محمدی بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر آموزش علوم اجتماعی
1023-NCSSE4 سهراب یزدانی پیش بینی سبک تدریس معلمان مطالعات اجتماعی براساس بلوغ حرفه ای آنان
1037-NCSSE4 سعیده اله آبادی تحلیل محتوای کتاب جامعه شناسی دوره دوم متوسطه از حیث توجه به ابعاد شایستگی فرهنگی
1040-NCSSE4 سماء نیک نهاد سنجش تاثیر دو روش آموزشی بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری فراگیران 
1044-NCSSE4 اسماعیل دویران اثربخشی الگوی سینرگوژی مکانی در آموزش علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان
1050-NCSSE4 مجید کریمی بررسی مبانی فلسفی و تبیین جامعه شناختی مسائل آموزش علوم اجتماعی
1068-NCSSE4 جمشید میرزایی در جستجوی راهبردهای یاددهی-یادگیری مؤثر در امر آموزش علوم اجتماعی(با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی ابتدایی و متوسطه اول)
1070-NCSSE4 جمشید میرزایی تحلیل جامعه‏شناختی مفاهیم، ارزش‏ها و هنجارهای زیست‏محیطی در دروس علوم اجتماعی مدارس
1079-NCSSE4 رضا عبادی افزایش سواد مطالعات اجتماعی -تاریخی دانش آموزانم با اجرای روش‌های فعال تدریس و ساخت درس افزار تاج 
1081-NCSSE4 پوران امیدوار روایت‌پژوهی چالش‌های کتاب جامعه شناسی از منظر دانش‌آموزان (مطالعه موردی: درس چهارم جامعه شناسی پایه یازدهم)
1084-NCSSE4 محمود محمدی بررسی نظرات و ادراکات دانشجو معلمان آموزش علوم اجتماعی از کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) در آموزش
1100-NCSSE4 ناهید کارگرشورکی بررسی تاثیر الگوی تدریس بدیعه پردازی بر یادگیری درس مطالعات اجتماعی
1112-NCSSE4 زهیرمصطفی بلوردی امتناع رشتة آموزش علوم اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان مطالعه ای پدیدارشناختی از منظر دانش آموختگان علوم اجتماعی استان کرمان
1116-NCSSE4 رقیه ولایتی یاددهی و یادگیری علوم اجتماعی با بکارگیری راهکارهای نوین سنجش
1124-NCSSE4 مهرداد اسفندیاری راهبردهای یاددهی- یادگیری موثر در آموزش علوم اجتماعی
1125-NCSSE4 سبا شیرمحمدی چگونه توانستم مفاهیم انتزاعی درس ششم جامعه شناسی دهم را در کلاس عینی سازم؟
1126-NCSSE4 سید مهدی پورسید ادراکات دانش‌آموزان دوره‌ی ابتدایی از مفهوم شهروندی
1142-NCSSE4 احسان غریبی تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی کودکان با نیازهای ویژه از نظر توجه به میزان کفایت اجتماعی
1145-NCSSE4 فاطمه جنگ جو تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه پنجم به روش ویلیام رومی
1151-NCSSE4 دل ارا جعفری واقعیت افزوده در آموزش مطالعات اجتماعی: مزایا و چالش ها
1165-NCSSE4 سیروان محمودی سنخ شناسی الگوهای اقتدار معلمان مطالعات اجتماعی بر مبنای تحلیل تماتیک (مطالعه موردی: معلمان مطالعات اجتماعی شهرستان شهریار)
1166-NCSSE4 زاهده رحمانیان بررسی تأثیر روش تدریس ایفای نقش در درس تعلیمات اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
1169-NCSSE4 جمشید میرزایی آموزش و سنجش در علوم اجتماعی در بوته نقد؛ با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی متوسطه اول
1190-NCSSE4 علی سادئی چالش های یاددهی – یادگیری در آموزش علوم اجتماعی
1193-NCSSE4 علیرضا کفیری بررسی تحلیلی برنامه درسی پوچ در درس مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی
1202-NCSSE4 منوچهر علی نژاد چرا آموزش علوم اجتماعی سخت است؟ « الگویی مطلوب برای پویایی در آموزش علوم اجتماعی»
1203-NCSSE4 زهرا مهدیان اثربخشی آموزش مفاهیم درس علوم اجتماعی با روش اکتشافی بر میزان یادگیری و میزان خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پایه هشتم شهرستان مهریز
1204-NCSSE4 منصور دهقان منشادی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی از منظر توجه به سواد ارتباطی بر اساس تکنیک ویلیام رومی
1205-NCSSE4 محمد علی آبادی بررسی نقش هنرمحیطی در فرآیند جامعه‌پذیری و آموزش علوم اجتماعی
1211-NCSSE4 سیدبهنام موسوی آموزش مهارت مشارکت سیاسی به دانش آموزان دوره ی ابتدایی با استفاده از روش تدریس ایفای نقش
1212-NCSSE4 نجمه استادی مهرجردی بکارگیری روش تلفیقی یادگیری معکوس و سیار در آموزش مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی
1225-NCSSE4 مهدیه السادات میررحیمی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی برحسب میزان توجه به مؤلفه‌هایی توسعه پایدار.
1226-NCSSE4 هیدا طوافی مطالعه تأثیرآموزش با استفاده از فناوری‌های چندرسانه‌ای بر میزان یادگیری و یاد داری در دروس مطالعات اجتماعی دانش آموزان پسر پایه هشتم شهرستان ملایر
1230-NCSSE4 زهرا نصر بررسی تجربه‌ی زیسته‌ی فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان اصفهان پیرامون تاثیر کارورزی بر کیفیت کلاس علوم اجتماعی دبستان
1232-NCSSE4 مطهره اردانی بررسی و تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی بر اساس سنجش خوانایی فلش و گانینگ فوگ
1240-NCSSE4 دانا مردوخی آموزش چندرسانه‌ای درس مطالعات اجتماعی مبتنی بر اصول نظریه‌ی مایر
1241-NCSSE4 عارفه سلیمی اثربخشی آموزش به روش یادگیری معکوس بر یادگیری مفاهیم درس علوم اجتماعی دانش‌آموزان دوره متوسطه
1249-NCSSE4 یونس علی صوفی تحلیل محتوای کتاب درسی جامعه شناسی پایه دوازدهم براساس روش ویلیام رومی
1260-NCSSE4 محمد علی پور تحلیل محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم به روش ویلیام رومی
1280-NCSSE4 آرزو احمدآبادی بررسی و طراحی انواع تکالیف در کتب مطالعات اجتماعی سوم و چهارم دبستان
1285-NCSSE4 محبوبه قانع عزآبادی تاثیر تلفیق تکنولوژی با برنامه آموزش تحصیلی بر راهبردهای یاددهی- یادگیری مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی
1286-NCSSE4 مریم افشاری بررسی اثربخشی کارگاه شهروند مسئولیت‌پذیر بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر پایه چهارم شهرستان یزد
1288-NCSSE4 فاطمه رحیم نژاد راهبردهای یاددهی - یادگیری در درس مطالعات اجتماعی مقطع ابتدایی
1296-NCSSE4 زهرا یبلوئی تحلیل محتوای کتاب‌های مطالعات اجتماعی دبستان بر اساس میزان توجه به اهداف اجتماعی دوره‌ی ابتدایی
1316-NCSSE4 فائزه شمس الدین قطرم علت بی‌علاقگی دانش‌آموزان به بخش تاریخ اسلام در کتاب مطالعات اجتماعی
1321-NCSSE4 راحله محمدباقر بازتاب آموزه‌های اخلاقی سند تحول بنیادین در کتاب‌های‌ درسی مطالعات اجتماعی متوسطه
1322-NCSSE4 بهنام لطفی خاچکی کاربرد هوش مصنوعی در طراحی روش‌های خلاقانه پژوهش و آموزش در علوم اجتماعی
1336-NCSSE4 اعظم کریمی میمونه عوامل موثر بر شایستگی حرفه‌ای معلمان علوم اجتماعی: یک مطالعه ساختاری و تفسیری
1347-NCSSE4 مژگان حاجی احمدی اردکانی تحلیل محتوای کتب درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از نظر میزان توجه به حقوق شهروندی
1359-NCSSE4 فاطمه تیموری واکاوی دیدگاه دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان یزد از موانع تحقق کارورزی اثربخش در دوران تحصیل
1367-NCSSE4 کلثوم غلامی اندراتی بررسی رابطه راهبردهای تدریس موثر در آموزش علوم اجتماعی و یادگیری دانش آموزان
1371-NCSSE4 محمد کمالی باغستانی بررسی چالش های تدریس آموزش علوم اجتماعی برای دانش آموزان در فضای مجازی
1374-NCSSE4 ثمره صفی خانی بررسی اثربخشی آموزش علوم اجتماعی به روش بدیعه پردازی در میان دانش آموزان پایه هفتم شهرستان مبارکه
1375-NCSSE4 مرضیه نظری نیا ارائه الگوی برنامه درسی علوم اجتماعی دوره ابتدایی با رویکرد یادگیری سیار
1378-NCSSE4 مژگان حکیمیان بررسی اثربخشی آموزش برنامه درسی علوم اجتماعی ابتدایی بر جرأت ورزی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی پایه ششم مدارس آموزش و پرورش ناحیه 1 یزد سال تحصیلی 1403-1402
1384-NCSSE4 مرضیه ملکی بررسی نقش برنامه های درسی آموزش علوم اجتماعی درجهت ارتقای هویت ملی دانش آموزان در راستای کاهش آثار منفی جهانی شدن
1388-NCSSE5 سیده هاجر حسینی آموزش مبتنی بر مغز اجتماعی؛ چگونه آموزش علوم اجتماعی موجب رشد