پژوهشگر محترم، در صورتی که مقاله شما در یکی از دو حالت ذیل پذیرفته شده است لطفا هرچه سریع تر نسبت به مطالعه اطلاعیه شماره 7 در صفحه اصلی سایت همایش، اقدام و طبق توضیحات مندرج در اطلاعیه مذکور عمل نمایید.
نتایج نهایی پذیرش مقالات به صورت ارائه سخنرانی:
کد مقاله | نویسنده مسئول | عنوان مقاله |
1167-NCSSE4 | نجمه سلطانی نژاد | آسیبشناسی اجتماعی-فرهنگی سبک زندگی دیجیتالی |
1158-NCSSE4 | فرهاد حصاری | تاثیر روش کلاس درس معکوس بر یادگیری- یادداری کتاب جامعه شناسی یک و تفکر خلاق دانش آموزان |
1239-NCSSE4 | مونا اسمعیلی | بررسی مطالعات اجتماعی پایه چهارم کشورهای ترکیه، عربستان، کرهجنوبی و ایران |
1243-NCSSE4 | محمد علی پور | واکاوی تجارب زیسته دبیران راهنما رشته علوم اجتماعی از برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان |
1246-NCSSE4 | مائده شکیبایی | طراحی الگوی برنامه درسی با محوریت تدریس اثربخش در آموزش علوم اجتماعی در مقاطع ابتدایی |
1349-NCSSE4 | سیدرضا جوادیان | مطالعه راهبردهای یاددهی یادگیری مؤثر در بین دبیران علوم اجتماعی |
1363-NCSSE4 | یاسر فروغی | مطالعه کیفی چالشهای تدریس درس مطالعات اجتماعی از منظر معلمان دوره ابتدایی |
1389-NCSSE5 | وجیهه جلائیان بخشنده | تبیین رابطۀ سرمایۀ فرهنگی و سبکهای یادگیری |
نتایج نهایی پذیرش مقالات به صورت ارائه پوستر:
کد مقاله | نویسنده مسئول | عنوان مقاله |
1000-NCSSE4 | هاجر تاجیک | اثربخشی کارگروهی و آموزش یادگیری از دیدگاه معلمان ابتدایی شهرستان ملارد |
1010-NCSSE4 | نگار غلامی | مقایسه تاثیر دو روش آموزش از طریق اعضای گروه(HMTD) و روش پس ختام(PQ4R)بر یادگیری درس هویت اجتماعی دانش آموزان |
1011-NCSSE4 | ثنا وطن دوست | مقایسه ی تاثیر روش آموزش پیش سازمان دهنده و بارش مغزی بر یادگیری کتاب جامعه شناسی |
1014-NCSSE4 | زیلان مرادیان | مقایسه تاثیر دو روش تدریس5e و روش تیمی بر یادگیری دانش آموزان در درس جامعه شناسی |
1017-NCSSE4 | مهشید احسانفر | مقایسه تاثیر روش تدریس الگوسازی با روش تدریس بارش مغزی بر میزان یادگیری درس جامعه شناسب |
1019-NCSSE4 | شعبان محمدی | بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر آموزش علوم اجتماعی |
1023-NCSSE4 | سهراب یزدانی | پیش بینی سبک تدریس معلمان مطالعات اجتماعی براساس بلوغ حرفه ای آنان |
1037-NCSSE4 | سعیده اله آبادی | تحلیل محتوای کتاب جامعه شناسی دوره دوم متوسطه از حیث توجه به ابعاد شایستگی فرهنگی |
1040-NCSSE4 | سماء نیک نهاد | سنجش تاثیر دو روش آموزشی بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری فراگیران |
1044-NCSSE4 | اسماعیل دویران | اثربخشی الگوی سینرگوژی مکانی در آموزش علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان |
1050-NCSSE4 | مجید کریمی | بررسی مبانی فلسفی و تبیین جامعه شناختی مسائل آموزش علوم اجتماعی |
1068-NCSSE4 | جمشید میرزایی | در جستجوی راهبردهای یاددهی-یادگیری مؤثر در امر آموزش علوم اجتماعی(با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی ابتدایی و متوسطه اول) |
1070-NCSSE4 | جمشید میرزایی | تحلیل جامعهشناختی مفاهیم، ارزشها و هنجارهای زیستمحیطی در دروس علوم اجتماعی مدارس |
1079-NCSSE4 | رضا عبادی | افزایش سواد مطالعات اجتماعی -تاریخی دانش آموزانم با اجرای روشهای فعال تدریس و ساخت درس افزار تاج |
1081-NCSSE4 | پوران امیدوار | روایتپژوهی چالشهای کتاب جامعه شناسی از منظر دانشآموزان (مطالعه موردی: درس چهارم جامعه شناسی پایه یازدهم) |
1084-NCSSE4 | محمود محمدی | بررسی نظرات و ادراکات دانشجو معلمان آموزش علوم اجتماعی از کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) در آموزش |
1100-NCSSE4 | ناهید کارگرشورکی | بررسی تاثیر الگوی تدریس بدیعه پردازی بر یادگیری درس مطالعات اجتماعی |
1112-NCSSE4 | زهیرمصطفی بلوردی | امتناع رشتة آموزش علوم اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان مطالعه ای پدیدارشناختی از منظر دانش آموختگان علوم اجتماعی استان کرمان |
1116-NCSSE4 | رقیه ولایتی | یاددهی و یادگیری علوم اجتماعی با بکارگیری راهکارهای نوین سنجش |
1124-NCSSE4 | مهرداد اسفندیاری | راهبردهای یاددهی- یادگیری موثر در آموزش علوم اجتماعی |
1125-NCSSE4 | سبا شیرمحمدی | چگونه توانستم مفاهیم انتزاعی درس ششم جامعه شناسی دهم را در کلاس عینی سازم؟ |
1126-NCSSE4 | سید مهدی پورسید | ادراکات دانشآموزان دورهی ابتدایی از مفهوم شهروندی |
1142-NCSSE4 | احسان غریبی | تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی کودکان با نیازهای ویژه از نظر توجه به میزان کفایت اجتماعی |
1145-NCSSE4 | فاطمه جنگ جو | تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه پنجم به روش ویلیام رومی |
1151-NCSSE4 | دل ارا جعفری | واقعیت افزوده در آموزش مطالعات اجتماعی: مزایا و چالش ها |
1165-NCSSE4 | سیروان محمودی | سنخ شناسی الگوهای اقتدار معلمان مطالعات اجتماعی بر مبنای تحلیل تماتیک (مطالعه موردی: معلمان مطالعات اجتماعی شهرستان شهریار) |
1166-NCSSE4 | زاهده رحمانیان | بررسی تأثیر روش تدریس ایفای نقش در درس تعلیمات اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان |
1169-NCSSE4 | جمشید میرزایی | آموزش و سنجش در علوم اجتماعی در بوته نقد؛ با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی متوسطه اول |
1190-NCSSE4 | علی سادئی | چالش های یاددهی – یادگیری در آموزش علوم اجتماعی |
1193-NCSSE4 | علیرضا کفیری | بررسی تحلیلی برنامه درسی پوچ در درس مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی |
1202-NCSSE4 | منوچهر علی نژاد | چرا آموزش علوم اجتماعی سخت است؟ « الگویی مطلوب برای پویایی در آموزش علوم اجتماعی» |
1203-NCSSE4 | زهرا مهدیان | اثربخشی آموزش مفاهیم درس علوم اجتماعی با روش اکتشافی بر میزان یادگیری و میزان خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پایه هشتم شهرستان مهریز |
1204-NCSSE4 | منصور دهقان منشادی | تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی از منظر توجه به سواد ارتباطی بر اساس تکنیک ویلیام رومی |
1205-NCSSE4 | محمد علی آبادی | بررسی نقش هنرمحیطی در فرآیند جامعهپذیری و آموزش علوم اجتماعی |
1211-NCSSE4 | سیدبهنام موسوی | آموزش مهارت مشارکت سیاسی به دانش آموزان دوره ی ابتدایی با استفاده از روش تدریس ایفای نقش |
1212-NCSSE4 | نجمه استادی مهرجردی | بکارگیری روش تلفیقی یادگیری معکوس و سیار در آموزش مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی |
1225-NCSSE4 | مهدیه السادات میررحیمی | تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی برحسب میزان توجه به مؤلفههایی توسعه پایدار. |
1226-NCSSE4 | هیدا طوافی | مطالعه تأثیرآموزش با استفاده از فناوریهای چندرسانهای بر میزان یادگیری و یاد داری در دروس مطالعات اجتماعی دانش آموزان پسر پایه هشتم شهرستان ملایر |
1230-NCSSE4 | زهرا نصر | بررسی تجربهی زیستهی فارغالتحصیلان دانشگاه فرهنگیان اصفهان پیرامون تاثیر کارورزی بر کیفیت کلاس علوم اجتماعی دبستان |
1232-NCSSE4 | مطهره اردانی | بررسی و تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی بر اساس سنجش خوانایی فلش و گانینگ فوگ |
1240-NCSSE4 | دانا مردوخی | آموزش چندرسانهای درس مطالعات اجتماعی مبتنی بر اصول نظریهی مایر |
1241-NCSSE4 | عارفه سلیمی | اثربخشی آموزش به روش یادگیری معکوس بر یادگیری مفاهیم درس علوم اجتماعی دانشآموزان دوره متوسطه |
1249-NCSSE4 | یونس علی صوفی | تحلیل محتوای کتاب درسی جامعه شناسی پایه دوازدهم براساس روش ویلیام رومی |
1260-NCSSE4 | محمد علی پور | تحلیل محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم به روش ویلیام رومی |
1280-NCSSE4 | آرزو احمدآبادی | بررسی و طراحی انواع تکالیف در کتب مطالعات اجتماعی سوم و چهارم دبستان |
1285-NCSSE4 | محبوبه قانع عزآبادی | تاثیر تلفیق تکنولوژی با برنامه آموزش تحصیلی بر راهبردهای یاددهی- یادگیری مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی |
1286-NCSSE4 | مریم افشاری | بررسی اثربخشی کارگاه شهروند مسئولیتپذیر بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر پایه چهارم شهرستان یزد |
1288-NCSSE4 | فاطمه رحیم نژاد | راهبردهای یاددهی - یادگیری در درس مطالعات اجتماعی مقطع ابتدایی |
1296-NCSSE4 | زهرا یبلوئی | تحلیل محتوای کتابهای مطالعات اجتماعی دبستان بر اساس میزان توجه به اهداف اجتماعی دورهی ابتدایی |
1316-NCSSE4 | فائزه شمس الدین قطرم | علت بیعلاقگی دانشآموزان به بخش تاریخ اسلام در کتاب مطالعات اجتماعی |
1321-NCSSE4 | راحله محمدباقر | بازتاب آموزههای اخلاقی سند تحول بنیادین در کتابهای درسی مطالعات اجتماعی متوسطه |
1322-NCSSE4 | بهنام لطفی خاچکی | کاربرد هوش مصنوعی در طراحی روشهای خلاقانه پژوهش و آموزش در علوم اجتماعی |
1336-NCSSE4 | اعظم کریمی میمونه | عوامل موثر بر شایستگی حرفهای معلمان علوم اجتماعی: یک مطالعه ساختاری و تفسیری |
1347-NCSSE4 | مژگان حاجی احمدی اردکانی | تحلیل محتوای کتب درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از نظر میزان توجه به حقوق شهروندی |
1359-NCSSE4 | فاطمه تیموری | واکاوی دیدگاه دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان یزد از موانع تحقق کارورزی اثربخش در دوران تحصیل |
1367-NCSSE4 | کلثوم غلامی اندراتی | بررسی رابطه راهبردهای تدریس موثر در آموزش علوم اجتماعی و یادگیری دانش آموزان |
1371-NCSSE4 | محمد کمالی باغستانی | بررسی چالش های تدریس آموزش علوم اجتماعی برای دانش آموزان در فضای مجازی |
1374-NCSSE4 | ثمره صفی خانی | بررسی اثربخشی آموزش علوم اجتماعی به روش بدیعه پردازی در میان دانش آموزان پایه هفتم شهرستان مبارکه |
1375-NCSSE4 | مرضیه نظری نیا | ارائه الگوی برنامه درسی علوم اجتماعی دوره ابتدایی با رویکرد یادگیری سیار |
1378-NCSSE4 | مژگان حکیمیان | بررسی اثربخشی آموزش برنامه درسی علوم اجتماعی ابتدایی بر جرأت ورزی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی پایه ششم مدارس آموزش و پرورش ناحیه 1 یزد سال تحصیلی 1403-1402 |
1384-NCSSE4 | مرضیه ملکی | بررسی نقش برنامه های درسی آموزش علوم اجتماعی درجهت ارتقای هویت ملی دانش آموزان در راستای کاهش آثار منفی جهانی شدن |
1388-NCSSE5 | سیده هاجر حسینی | آموزش مبتنی بر مغز اجتماعی؛ چگونه آموزش علوم اجتماعی موجب رشد |